SOL·LICITUD DE ACCÈS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA
Totes les persones tenen dret a accedir a la informació pública sense necessitat de motivar la sol·licitud. No obstant això, es podran exposar els motius pels quals se sol·licita la informació i podran ser tinguts en compte en la resolució.
Per presentar qualsevol sol·licitud cliqui AÇÍ (Accedeixi dins de “Catàleg de Tràmits” al procediment denominat: TRANSPARÈNCIA: Sol·licitud d’Accés a Informació Pública de l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant).
En la instància haurà de constar:
a) La identitat del sol·licitant.
b) La informació que se sol·licita.
c) Una adreça de contacte, preferentment electrònica, a l’efecte de comunicacions.
d) Si escau, la modalitat que es prefereixi per accedir a la informació sol·licitada.
Els sol·licitants d’informació podran dirigir-se a la Diputació en qualsevol de les llengües cooficials de la Comunitat Valenciana.
Per veure el procediment que seguirà la sol·licitud cliqui en El Dret d’Accés a la Informació Pública.
La sol·licitud pot presentar-se en qualsevol de les Oficines de Registre i Atenció al Ciutadà.
Igualment, la Diputació d’Alacant disposa d´un correu de contacte a la seva pàgina web , que té validesa solament a efectes informatius.
Més informació a l’apartat d’Atenció al Ciutadà
.