PORTAL DE TRANSPARENCIA
DIPUTACIÓN ABIERTA

Catàleg i Cartes de Serveis. Queixes i Suggeriments.

Última actualització de la secció en data 27/02/2025

S'han publicat els resultats dels compromisos de la Carta de Serveis de la Impremta Provincial i del Butlletí Oficial de la Província de l'any 2024

En aquest apartat incloem informació relacionada amb els serveis que presta la Diputació (Catàleg de Serveis) i els compromisos de qualitat assumits en la prestació d’aquells para els que s’ha aprovat Cartes de Serveis.

Catàleg de Serveis ic-info

Relació de serveis prestats per la Diputació. Trobarà criteris de cerca per paraules clau, destinataris dels serveis i per àrea temàtica o matèria.

Cartes de serveis ic-info

Resultats ic-info

    Els resultats dels compromisos adquirits en les Cartes de Serveis es publiquen anualment, durant el primer trimestre de l’any següent.

Queixes i Suggeriments ic-info

PRESENTACIÓ QUEIXES/SUGGERIMENTS
Si desitja presentar queixes, felicitacions o suggeriments sobre la prestació de serveis i/o funcionament de la institució pot fer-ho a través del procediment previst accedint a través del següent enllaç a la seu electrònica, apartat catàleg de tràmits, on trobarà en quart lloc el document denominat “Queixes/Suggeriments”.

RELACIÓ I SEGUIMENT DE QUEIXES/SUGGERIMENTS. Informació estadística.
En aquest apartat, es publica la informació estadística relativa a les queixes, suggeriments i reconeixements, efectuats pels usuaris dels serveis que presta la Diputació d’Alacant.

Transparència, publica aquesta informació remesa pels diferents centres gestors de Diputació, de manera anual i a any vençut.

subir