PORTAL DE TRANSPARENCIA
DIPUTACIÓN ABIERTA

Catàleg i Cartes de Serveis. Queixes i Suggeriments.

Última actualització de la secció en data 13/01/2025

S'ha publicat la relació de queixes i suggeriments de l'any 2023

En aquest apartat incloem informació relacionada amb els serveis que presta la Diputació (Catàleg de Serveis) i els compromisos de qualitat assumits en la prestació d’aquells para els que s’ha aprovat Cartes de Serveis.

Catàleg de Serveis ic-info

Relació de serveis prestats per la Diputació. Trobarà criteris de cerca per paraules clau, destinataris dels serveis i per àrea temàtica o matèria.

Cartes de serveis ic-info

Resultats ic-info

Els resultats dels compromisos adquirits en les Cartes de Serveis es publiquen anualment, durant el primer trimestre de l’any següent.

  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Centre de Dia Dr. Esquerdo 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Departament de Cicle Hídric 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis de la Impremta Provincial 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Butlletí Oficial de la Província 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Departament de Formació 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Departament d’Igualtat 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis de Prevenció de Conductes Addictives 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Departament de Desenvolupament Econòmic i Sectors Productius 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Departament de Joventut 2023
  • Resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca 2023
  • Queixes i Suggeriments ic-info

    PRESENTACIÓ QUEIXES/SUGGERIMENTS
    Si desitja presentar queixes, felicitacions o suggeriments sobre la prestació de serveis i/o funcionament de la institució pot fer-ho a través del procediment previst accedint a través del següent enllaç a la seu electrònica, apartat catàleg de tràmits, on trobarà en quart lloc el document denominat “Queixes/Suggeriments”.

    RELACIÓ I SEGUIMENT DE QUEIXES/SUGGERIMENTS. Informació estadística.
    En aquest apartat, es publica la informació estadística relativa a les queixes, suggeriments i reconeixements, efectuats pels usuaris dels serveis que presta la Diputació d’Alacant.

    Transparència, publica aquesta informació remesa pels diferents centres gestors de Diputació, de manera anual i a any vençut.

    subir