PORTAL DE TRANSPARENCIA
DIPUTACIÓN ABIERTA

Catàleg i Cartes de Serveis. Queixes i Suggeriments.

Última actualització de la secció en data 05/05/2025

S'han publicat els resultats dels compromisos de la Carta de Serveis del Departament de Cicle Hídric 2024

En aquest apartat incloem informació relacionada amb els serveis que presta la Diputació (Catàleg de Serveis) i els compromisos de qualitat assumits en la prestació d’aquells para els que s’ha aprovat Cartes de Serveis.

Catàleg de Serveis ic-info

Relació de serveis prestats per la Diputació. Trobarà criteris de cerca per paraules clau, destinataris dels serveis i per àrea temàtica o matèria.

Cartes de serveis ic-info

Resultats ic-info

    Els resultats dels compromisos adquirits en les Cartes de Serveis es publiquen anualment, durant el primer trimestre de l’any següent.

Queixes i Suggeriments ic-info

PRESENTACIÓ QUEIXES/SUGGERIMENTS
Si desitja presentar queixes, felicitacions o suggeriments sobre la prestació de serveis i/o funcionament de la institució pot fer-ho a través del procediment previst accedint a través del següent enllaç a la seu electrònica, apartat catàleg de tràmits, on trobarà en quart lloc el document denominat “Queixes/Suggeriments”.

RELACIÓ I SEGUIMENT DE QUEIXES/SUGGERIMENTS. Informació estadística.
En aquest apartat, es publica la informació estadística relativa a les queixes, suggeriments i reconeixements, efectuats pels usuaris dels serveis que presta la Diputació d’Alacant.

Transparència, publica aquesta informació remesa pels diferents centres gestors de Diputació, de manera anual i a any vençut.

subir